TIVOLI JO8-1

door Dion Bell

DVS JO8-4 – Tivoli JO8-1

13-04-2019

Na de goede wedstrijd van vorige week wilde we vandaag gaan winnen, we zaten er kort op en hadden de druk op de bal. Toch lukte het niet dit om te zetten in doelpunten, waardoor DVS onder de druk konden uit voetballen en zelfs de eerste twee doelpunten maken. Dus weer in de achtervolging, al snel maakte we 2-1, maar DVS profiteerde van een foutje 3-1, zo bleef het de hele wedstrijd gaan en eindigde uiteindelijk in 6-3. Jammer jongens, goed gewerkt.

Tivoli JO8-1 – Valkenswaard JO8-3

04-05-2019

Dan nu maar het thuisvoordeel laten werken. Nu scoorde wij het 1e doelpunt, dit is bij andere wedstrijden vaak anders geweest, een goed teken. Het was een spannende wedstrijd waarbij het spel en de score gelijk opgingen. Op het einde lukte het niet om het winnende doelpunt te maken waardoor de eindstand op 7-7 bleef hangen.